Generalforsamling 2012: Sådan gik det

Søndag d. 9. september 2012 blev der afholdt ordinær generalforsamling hos Danske Fodbold Fanklubber (DFF). Rammerne var henlagt til Bryggeriet Fuglsang i Haderslev, hvor SønderjyskE Support stod klar som årets værter. Før selve generalforsamlingen fik de fremmødte et indblik i bryggeriet og dets lange historie. Generalforsamlingen forløb i pæn ro og orden. Den afgående formand Peter Byskov berettede om det forgangne år, regnskabet blev fremlagt (m et pænt plus) og kontingentet blev fastlagt (ingen ændring). Der blev diskuteret vedtægtsændringer, således at medlemmer nu også kan omfatte fangrupperinger (mindst 25 betalende medlemmer), der udover at skal tiltræde og overholde DFFs etiske kodeks, også skal kunne fremvise dokumentation for at være anerkendt af den fodboldklub de støtter. Bestyrelsen ser pr. 9/9-2012 ud som følgende: Formand Rasmus Trenskow, 1 år, (AaB Support Club) Næstformand Helle Fahlgren, 2 år, (Wild Tigers) Bestyrelsesmedlem, 1 år, John Lauridsen (SønderjyskE Support) Bestyrelsesmedlem, 2 år, Frederik Holm-Jørgensen (FCKFC) Bestyrelsesmedlem, 2 år, Henrik Ø. Andersen (AGF Fanclub) 1. suppleant, 1 år, Louise Andersen (Randers FC Support) 2. suppleant, 1 år, Lis W Hansen (SIFosis) Intern revisor, 1 år, Peter Byskov (AGF Fanclub) Intern revisorsuppleant, 1 år, Mogens Simonsen (SønderjyskE Support)   Efter selve generalforsamlingen orienterede Lisa Kildsgaard (AGF Fanclub) på det Internationale Udvalgs vegne om FSE Konferencen i Istanbul og de perspektiver/idéer der blev taget med hjem. Tine Hundahl orienterede om Fanambassade Danmarks arbejde under EM, og de muligheder der er i fanambassaderne på klubplan. Der blev snakket tifo-regler, fankoordinator-rollen og meget mere, og bestyrelsen fik lidt indspark fra de fremmødte til emner man ønsker foreningen arbejder med fremadrettet. Post Views: 903

Bestyrelsen ser pr. 9/9-2012 ud som følgende:

• Formand Rasmus Trenskow, 1 år, (AaB Support Club)
  • Næstformand Helle Fahlgren, 2 år, (Wild Tigers)
  • Bestyrelsesmedlem, 1 år, John Lauridsen (SønderjyskE Support)
  • Bestyrelsesmedlem, 2 år, Frederik Holm-Jørgensen (FCKFC)
  • Bestyrelsesmedlem, 2 år, Henrik Ø. Andersen (AGF Fanclub)
  • 1. suppleant, 1 år, Louise Andersen (Randers FC Support)
  • 2. suppleant, 1 år, Lis W Hansen (SIFosis)
  • Intern revisor, 1 år, Peter Byskov (AGF Fanclub)
  • Intern revisorsuppleant, 1 år, Mogens Simonsen (SønderjyskE Support)